25 Ağustos 2008 Pazartesi

Halk isterse Belediye Başkanı adayı olurum’


22. Dönem AK Parti Hatay Milletvekili Hemşehrimiz Mehmet Soydan’ın İskenderun Gazeteciler Cemiyetinde basın mensuplarıyla gerçekleştirdiği sohbet toplantısında yaptığı açıklamada, “Belediye Başkanlığı konusunda halk isterse aday olurum” dedi. İskenderun Gazeteciler Cemiyetindeki Ak Parti eski Milletvekili Mehmet Soydan’ın sohbet toplantısına basın mensuplarının yoğun ilgi gösterdiği gözlendi. 22 Temmuz 2008 sonrasında sakin kalmayı ve gelişmeleri izlemenin iyi olacağını düşünerek siyasetten çekilmek değil aktif siyaset yapanlara bir yerde ortamı bırakmak ve bunu saygı çerçevesinde yapmak gerektiği inancında olduğunu ifade eden Soydan “Bugün bu durumu bozacak bir şey yapmak için gelmedim. Bir yıldır gelip gittiğimde siyasetle ilgili benimle ilgili sohbetler değerlendirmeler oldu ama ben yüzeysel geçtim. Ama bugün soruları cevaplamak ve sizlerle bir araya gelip sohbet etmek için buradayım” dedi. Abdullatif Şener’le yeni oluşumda birlikte hareket ettiği ve son dönemde isminin İskenderun Belediye Başkanlığına aday adayı olarak dillendiği yönündeki soruları yanıtlandıran Soydan “Ben şu anda AK Partinin üyesiyim öncelikle bunu belirtmek istiyorum. Sayın Şener benim AK Partide ilçe başkanı olmamda da direk etken olan bir isimdir. Saygı duyduğum güvendiğim bir isim Sayın Şenerle çok geriye doğru aramızda bir ilişki var. Kendisi çok saygı duyduğum takdir ettiğim siyasetçi devlet adamıdır. Ben AK Parti üyesi olmaya devam ediyorum bunun dışında bir açıklamam olmadı. Sayın Şener’in hazırlıkları geçerken yakın dostluğumuz nedeniyle ulusal ve yerel basında yer alda ama benim bu konularda beyanatım ya da değerlendirmem olmadı. Şu anda sayın Şener bir parti kurmuş değil. Parti kuracak kurmayacak oda çok belli değil. Dolayısı ile ben kendi mevcut durumumu ifade etmek istedim” diye konuştu. AK Partinin bir yıl içerisinde yapılan 8 il danışma meclisi toplantısının 7 tanesine katıldığını, Bu katılımcılar açısından yüksek bir rakam olduğunu sözlerine ekleyen Soydan belediye başkanı adaylığı konusunda ise şunları söyledi: “Milletvekilliği seçimlerinden bu yana uğradığım her yerde belediye başkan adaylığı konusu hep önüme geldi, soruldu ve soruluyor. Aslında bunla ilgilide bugünden söyleyeceğim bir sözüm yok. Seçimlere yaklaşık 7 ay var, bu süreç içerisinde kamuoyundan aynı ilgi ve rağbet gelmeye devam ederse ve şartlar oluşursa neden olmasın diyebilirim. Siyasette Milletvekilliği yaptım İskenderun Belediye Başkanlığımı gibi bir küçümseme içerisinde olmam böyle bir yaklaşımdan dolayı bana bunların sorulmasından da gurur duyuyorum bu memleket güzel bir memleket, her şeyiyle üzüldüğümüz, sevindiğimiz yönleriyle hepimizin yüreğinin kaynadığı bir kent. Elbette herkesin böyle bir görevi böyle bir fırsatı gururlu yapmak isteyeceğini düşünüyorum. kendimi de bundan ayrı tutmamam gerektiğini düşünüyorum”

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN İSKENDERUNLUYUM. KİM NERELİ OLURSA OLSUN YETERKİ İNSAN OLSUN MEHMET SOYDANIN İSKENDERUNDA BELEDİYE BAŞKANI OLMASINI CANI GÖNÜLDEN İSTİYORUZ. İNŞAALAH BELEDİYE BAŞKANIMIZ OLUR