5 Mart 2009 Perşembe

ŞAFAK VAKTİ 12;12;2008 (BAHRİ ÇAKSUN) YENİ BİR ŞİİR


ŞAFAK VAKTİ 12;12;2008

Uyanmıştım şafak vakti uykudan
Üşümüştüm titriyorum soğuktan
Gün ışıyor ufak,ufak ufuktan
Anladım şafak,bir şafak vakti


Çobanyıldızı doğdu üstümde
Sabah sabah uyku akar gözümde
Yalan değil dostlar inan özümde
Baktım yaklaşıyor bir şafak vakti


Unut dediler hiç unutulurmu
Can gider,kan gider dostumu
Gelmiyorlar diye yoksa küstümü
Unutma ki ordayım bir şafak vakti


İstiyordum kuş sesiyle uyanmak
Uyardılar bizi kurşun sesiyle
Huzurumuzu bölmek isteyen teröre
Son darbeyi vurduk bir şafak vakti...
Bahri ÇAKSUN.










ŞİİRLERİYLE GÖNLÜMÜZDE ÖNEMLİ BİR YER EDİNEN SEVGİLİ BAHRİ ÇAKSUNDAN YENİ BİR ŞİİR DAHA KENDİSİNE YAYLADAĞLIYIZ OLARAK SEVGİ VE SAYGILARIMIZLA TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNARIZ

YAYLADAĞLIYIZ
YÖNETİMİ Dj-ToCMaC

1 yorum:

Adsız dedi ki...

devre döktürmşün ağzına sağlık öperim seni (göksel ) selamlar