27 Kasım 2009 Cuma

KURBAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMİE KUTLARIM BAYRAM
Bayram geliyor anam yokum orada
Gelenden geçenden hele bir sorda
Benim yavrularım şimdi nerede
Bayram geliyor ben yokum orda
Sıla Gurbet hepsi acı
Nerde hani gardaş bacı
Hepsi benim başım tacı
Bayram geliyor ben yokum orda

Gurbetelde gurbet çeker olduğum

Anamdan Babamdan ayrı kaldığım

Çocukların baba diye saydığı

Bayram geliyor ben yokum orda,

İnsanlar ALLAH için kurban

Kan akıtıp ALLAH için dua

Bizde VATAN ımıza olmuşuz kurban

Dahada istersen al sana can

al sana kan..
Bahri ÇAKSUN
YÖNETİMİN VE TÜM YAYLADAĞLI KARDEŞLERİMİN BAYRAMINI KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA..

Bahri ÇAKSUN ABİMİZİNDE YAYLADAĞLIYIZ YÖNETİMİ OLARAK BAYRAMINI KUTLAR BU ANLAMLI GÜNÜMÜZDE BİZLERİ GÜZEL ŞİİRLERİYLE YANLIZ BIRAKMADIĞI İÇİN KENDİSİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZİ GÖNDEREREK BAYRAMINI KUTLARIZ YAYLADAĞLIYIZ YÖNETİMİ
BAŞTA YAYLADAĞLI HEMŞERİLERİMİN VE SİTE TAKİPÇİLERİ OLMAK ÜZERE TÜM İSLAM ALEMİNİN KURBAN BAYRAMINI TEBRİK EDER HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM
UĞUR BOZCA ALİ TOKMAK

Hiç yorum yok: