23 Mart 2008 Pazar

"Türk Kültüründe Nevruz" Konulu Yarışmalarda, Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllendirildi


İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nce düzenlenen, tüm resmi ve özel okullara yönelik açılan "Türk Kültüründe Nevruz" konulu yarışmalarda, dereceye giren öğrenciler belirlendi.

Resim dalında Yayladağı Karaköse İlköğretim Okulu öğrencisi Şeyda Naz Erden birinci oldu

Hatay Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından il genelindeki tüm resmi ve özel okullara yönelik yapılan 2008 yılı Nevruz konulu şiir, resim ve kompozisyon dallarındaki yarışmada dereceye giren öğrenciler ödüllerini aldı. İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nce düzenlenen, tüm resmi ve özel okullara yönelik açılan "Türk Kültüründe Nevruz" konulu yarışmalarda, dereceye giren öğrenciler belirlendi.
Şiir dalında 45, resimde 62 ve kompozisyonda 52 olmak üzere toplam 159 öğrencinin katıldığı yarışmada dereceye girerek ödül almaya hak kazananlardan; Antakya Vali Utku Acun İlköğretim Okulu Öğrencisi Yeşim Aydın şiir dalında birinci, İskenderun Namık Kemal İlköğretim Okulu öğrencisi Feyruz Çekirge ikinci ve İskenderun Beş Temmuz İlköğretim Okulu öğrencisi Ebru Gönültaş'ta üçüncü oldu. Resim dalında ise; Yayladağı Karaköse İlköğretim Okulu öğrencisi Şeyda Naz Erden birinci, İskenderun Emel Akçay İlköğretim Okulu öğrencisi Büşra Öner ikinci, Antakya Ali Sayar İlköğretim Okulu öğrencisi Furkan Babaoğlu'da üçüncü oldu.
Kompozisyon dalında; Dörtyol Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Ümmügülsüm Görer birinci olurken, İskenderun İbni Sina Anadolu Lisesi öğrencisi Nazife Avlar ikinci, İskenderun Lisesi öğrencisi Çağla Hallumoğlu'da üçüncü oldu.
Dereceye giren öğrenciler İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Cemil Meriç İl Halk Kütüphanesi'nde düzenlenen bir törenle ödüllerini aldı.
İl Kültür ve Turizm Müdürü Nizamettin Duran'ın da katıldığı ödül töreninde öğrencilere ödül olarak satranç takımı hediye edildi.

Hiç yorum yok: