7 Ekim 2007 Pazar

YÖNETİCİYİ MERAK EDENLER İÇİN



DüNDeN Bu GüNe Dj-ToCMaC


Dj-ToCMaC KENDİMİ BU ZAMAN KADAR HAZIRLADIĞIM WEP SİTELERDE TANITMADIM YADA TANITACAK PEK BİŞEY BULAMADIM AMA ŞUAN BENİM MEMLEKETİMN İNSANIMIN WEP SİTESİNDE KENDİM HAKKINDA YİNE YAZACAK PEK BİŞEY BULAMADIM AMA ŞUNU BİLİYORUM Kİ BİZİM İNSANIMIZ BENİ TANIR BİLİR MEMLEKETİMİN İNSANI SEVER SAAR ALLAH`ıma şükürler olsun SİZLERE BİR GÜN BİLE SAYGIDA KUSUR ETMEDİM BÜYÜĞÜMÜ KÜÇÜĞÜMÜ BİLDİM ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADIM AMA GERİYE BAKILDIĞI ZAMAN GEÇEN YIL 14.10.2006 TARİHİNDE HATAYDAN ÇIKTIM VE DİĞERLER GURBETÇİLER GİBİ BEND YAYLADAĞINA HASRET KALDIM EVET ZORMUŞ GURBET DEDİKLERİ BAZEN ÇEKİLMİYO AMA MECBUR KALDIK BU YOLA BAŞKA YAPCAK BİŞEY OLMADIĞINI SİZLERDE BİLİYOSUNUZ KÜÇÜCÜK İLÇEDE AMA BURALARDAN SİZ KARDEŞLERİME DOSTLARIMA BÖYLE BİR BULUŞMA ORTAMI HAZIRLAYABİLDİYSEM NE MUTLU BANA DİĞER GURBETÇİLERE DE BURDAN SEVGİ VE SAYGILARIMLA SİZ YAYLADAĞI İNSANI ACISIYLA TATLISIYLA ORDASINIZ İSTESENİZDE BELKİ KOPAMAZSINIZ SİZLERE KÜÇÜK İLÇEMİZDE UZUN ÖMÜRLER TATLI GÜNLER YAŞAMANIZ İLEĞİYLE HOŞÇAKALIN SEVGİ VE SAYGILARIM
NE MUTLU BİZEKİ YAYLADAĞLIYIZ
UNUTMAYIN Kİ
YAYLADAĞLI OLMAK AYRICALIKTIR.






Dj-ToCMaC İLETİŞİM: belgecik@hotmail.com

5 yorum:

Adsız dedi ki...

dostum sen bir harikasın ellerine sağlık

bayram eroğlu dedi ki...

yönetici kardeşim mail adresini bana yazarsan yayladağı ile ilgili elimde olan dökümanları sizinle paylaşmaktan gurur duyarım. ben dusturu köyündenim. halen payas yunus emre İÖO müdürlüğünü yapıyorum ve bir yayladağı aşığıyım

Adsız dedi ki...

MERHABA SEVGİLİ BAYRAM BEY GÖNDERMEK İSTEDİĞİNİZ BİLGİLERİ BİZE NASIL ULAŞTIRMANIZ GEREKTİĞİNİ SİTEMİZİN BİR ÇOK YERİNDE BELİRTMİŞTİM AMA SİZE BURADANNA YİNE YAZAYIM belgecik@hotmail..com adresine ister e mail olaraklk isterseniz bizzat eklersenız msn nemi bilgileri paylaşabilirsiniz saygılarımla Dj-ToCMaC

Adsız dedi ki...

SELAMUN ELEYKUN YOLDASLARIM ali dostum elina saglık ya nerdeyse her gun gırmekteyım bu sıteye ve hemen hemen her gun guncelenmekte zaten her gun bu siteye bakmAMIN amacıda acaba bugun ne oldu dostum ne yaptı guncelLenEN bı bolum var mı. dıye merak ETMEMDEN. gercekten sadce yapıp bıtrakmassın belkı yayladagında olan bazı arkadsrımız bu sıteyı bos olarak gorebılrı ne gerek var kı zaten hep burdayız o lan bıtenı gozumuzle goruyoz kucuk ılce ıste dıyenlerımız olabılır ama bunu orda kı dst larımızdan daha cok bız ıstıyoruz cunku BU SITEYI ordakı doastalırızm deıl bızım gıbı gurbettekı arkadslarımızn ıhtıyacı var gurbet acısı cekmehyen bılmez zaten. 5 yıldır gurbet acısı ceken bı dostun olarak bu sıtenın yayladagılılar ıcın kurulabılecek en ıyı sıte oldugunu bılmenı ıstıyorum ve bu sıte ııcn yada senın ıcın yapabılecegınm bıse varsa elımden gelenı yapcagımı bılmenı ısterım BASARUILARININ DEVmnı dılerım saygılarımla ALLAHA ISMARLADIK:.......

Adsız dedi ki...

ya emeginize saglık size birini sorcam mehmet varışlıyı tanıyan nura_31@hotmail.com msn adresime gelsin lütfen onu bulmam lazım tanıyanlar yardımcı olusa sevinirim lütfen tanımayan eklemesin