22 Kasım 2011 Salı

Yayladağı?nda Gıda Denetimleri

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Yayladağı İlçe Müdürü Yakup Karasoy, "Nalkın sağlığınlaoynayanlara izin vermeyeceğiz" dedi.Gıda, Tarım ve Hayvancılık Yayladağı İlçe Müdürü Yakup Karasoy, "Nalkın sağlığınla oynayanlara izin vermeyeceğiz" dedi.Karasoy, Aa muhabirine yaptığı açıklamada, fırın, pastane, kasap, lokanta ve okul kantinlerini periyodik aralıklarla kontrol ettiklerini, uygunsuz davranan kurum ve kuruluşları uyardıklarını söyledi. Köy okullarında gıda denetimlerine başladıklarını ifade eden Karasoy, şöyle devam etti: 

"Müdürlüğümüzün teknik personelleri ve veteriner hekimler özelikle ilçe merkezinde denetimlerini artırdıkları gibi, taşımalı eğitim veren Şakşak ve Yenice Köy Çerçi Hacı Ali Alkan ilköğretim okullarında öğrencilere dağıtılan yemekler kontrol ettiler. Bu konuda kimseye taviz vermeyeceğiz"
Karasoy, taşımalı eğitim veren okullarda eğitici çalışmalar yaptıklarını belirterek, "Köy okullara bizzat kendim giderek öğrencilere güvenli gıda hakkında bilgi veriyorum. Öğrencilerin sağlıklı ve dengeli beslenmeleri için taşımalı eğitim veren tüm köy okullarında gıda kontrolü yapılarak öğrencilere güvenligıda hakkında bilgi veriyoruz" dedi. 

Hiç yorum yok: