22 Kasım 2011 Salı

Yayladağı?nda Karagöz-Hacivat Oyunu Sergilendi

Yayladağı ilçesindeki ilköğretim okullarında Karagöz-Hacivat Oyunları sergilendi.(YİBO) tiyatro salonunda sahnelenen Oyun, Kültür Bakanlığı Karagöz Oyuncusu Mehmet Melih Savcan tarafından sergilendi.

Yayladağı ilçesindeki ilköğretim okullarında Karagöz-Hacivat oyunları sergilendi.
Yayladağı Kaymakamlığı'nın katkılarıyla "Yatılı İlköğretim Bölge Okulu"
(YİBO) tiyatro salonunda sahnelenen oyunKültür Bakanlığı Karagöz oyuncusu Mehmet Melih Savcan tarafından sergilendi.
Üç seans halinde sergilenen oyuna ilçedeki tüm okulların katıldığını belirten Kaymakam Tolga Polat,Karagöz ve Hacivat'ın Türk gösteri sanatları arasında önemli bir yere sahip olduğunu belirtti.
Polat ayrıca, İlköğretim okulu öğrencilerinin gelişimi için çok önemli olan bu tür sosyal etkinlikleri düzenlemeye devam edeceklerini söyledi.
Gün boyunca süren oyunlara, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Aydın ve okul müdürleri ve öğretmenler de katıldı. 

Hiç yorum yok: