3 Aralık 2011 Cumartesi

Yayladağı Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü Faaliyetleri

Yayladağı Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün 2011 yılı içerisinde 76 kursta bin 557 kişiye eğitim verdiği bildirildi.

Yayladağı Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün 2011 yılı içerisinde 76 kursta bin 557 kişiye eğitim verdiği bildirildi.
Halk Eğitim Merkezi Müdürü Vekili Mehmet Erkan Şerifoğlu, yaptığı açıklamada, kurum olarak 2007 yılındabaşlatılan okuma-yazma kurslarında yüzde 100 başarı sağladıklarını belirtti.
Kalorifer ateşçiliği, İngilizce ve bilgisayar kurslarının devam ettiğini belirten Şerifoğlu, şunları söyledi:
"2011 yılında 76 kursta bin 557 kişiye eğitim verdik. Kurumumuzun kendi imkanlarıyla açtığı kursların yanı sıra, başka kurumlarla da iş birliği içerisinde kurslar açıldı. Kadınlara yönelik İŞKUR işbirliği ile 'hasta ve yaşlı refakatçiliği kursu" planlaması tamamlandı. Bu kursumuz yılbaşında itibaren eğitime başlayacak."
Yıl sonunda şiir dinletisi programı düzenleneceğini belirten Şerifoğlu, halkın her türlü ihtiyaçlarına cevap verecek kursları açmaya devam edeceklerini bildirdi. 

Hiç yorum yok: