8 Şubat 2009 Pazar

Bahri ÇAKSUN AMCAYA AĞIT


AMCAMA AĞIT

Yetmedimi sana koca Türkiye
Ölmek için bırakıp gittin bizleri
Tırakyası vardı Vanı vardı Hatay´ı
Sen ise seçtin amca almanyayı

Kanına işledi zalim virüs
Aldı seni elimizden
Ne eyler sevenlerin bilirmisin
Sensiz dünya yüzünde yaşamak
Ebediyeti bu kadarmı özledin
Rabimin rahmeti hep sana olsun

Yokmuydu amca yokmuydu
Bir Türk hekimi yokmuydu
Bilmiyorum ki kanser dediler
Gavurun elinde seni yediler

Sen acı çekerken bende
Ağzımdan kan gelir her seferinde
Ciğerim sana al feda olsun

yeterki yanımızda kalasın amca
Bu kaderi sana kim yazdı amca
Doymadın anana babana çocuklarına
Yurduna köyüne toprağına Vatan
Sana hasret kalan atana Amca

Felek zalim felek işbirliği yaptı
Azreille bir paslaşıp
Ellerin vatanında elin yurdunda
Amcamı buldu azrail canına kıydı

Ağlıyouz ağlıyoruz nafile
Kim gitti dönüp geri gele
Öldü dediler koydular morkun içine
Amcam gitti dostlar gitti ebe de

Bana göstermeyin musalla taşında
Dayanamam o gençti daha 45 yaşında
Bekliyor şimdi sevenleri başında
Yıkıldım amca yıkıldım amca yıkıldım...


16.6.2006 tarihinde kanserden kaybettiğim almayadan naaşı gelip bizleri yıkan Lobaslı amcam Abdullah ÇAKSUN´un anısınayazılmıştır .

Bahri ÇAKSUN.Yalaz köyü


YAYLADAGLIYIZ : SEVGİLİ HEMŞERİMİZ BAHRİ ÇAKSUN VE AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLERİZ.

ALİ TOKMAK YAYLADAGLIYIZ YÖNETİMİ

Hiç yorum yok: