6 Şubat 2009 Cuma

HAYALİM (MURAT SARIKAYA)

Hani sabah kalkarsın bir de bakarsın ki her taraf sis.
Yayladağı’nda sabahı seyretmek; o sisin kaybolacağı ana kadar.
Ve birazda soğuğu olsa da o soğuğun verdiği güzellikle.
Şu an hayalim, her sabah o sisin içinde gezip durmak.
Delimiyim? Hayır, çünkü ben memleketimin her anını yaşamak isterim.
Öyle yaşamak isterim ki hiç bitmesini istemeden,
Sabah ki o sisin yavaş yavaş dağılması ve güneşin kendini göstermesi,
İşte hayalim; yayladağında güne sisle başlamak.
Her anını seviyorum dedim Cuma günü insanların sıcaklığı,
Bir araya gelip konuşup, kaynaşması hayatta ne altın değerli ne de gümüş,
Hayatta sevgi ve o sevgiyle insanların kaynaşması tıpkı yayladağında ki gibi.
İşte benim hayalim; o sisin arasında dolaşırken o sevgiyi seyretmek.

Sanki uyanınca sabah yağmur yağacak gibi çünkü hava kapalı.
Belkide şemsiyemizi bile almışızdır dışarı çıkarken,
Bilemeyiz ki birazdan güneşin kendini göstereceğini.
İşte benim hayalim ;o güneşle gülen yüzleri seyretmek
SAYIN MURAT SARIKAYA KARDEŞİMŞZE BU ŞİİRİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞI İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNARIZ
YAYLADAGLIYIZ YÖNETİM Dj-ToCMaC

2 yorum:

Adsız dedi ki...

murat kardeşimize başarılar

http://tipobet100.com/Register-49 dedi ki...

MURAT SÜPER YAA VALLA HELAL OLSUN ÇOK GÜZEL GİDİYO BAŞARILAR ARKADAŞIMA