16 Haziran 2011 Perşembe

İhh Yardım Malzemelerini Sınıra Gönderdi

İnsani Yardım Derneği İskenderun temsilciliği tarafından Yayladağı veAltınözü'nde çadırlarda kalan Suriyeli vatandaşlar için yardım malzemeleri götürüldü.
İnsani Yardım Derneği İskenderun temsilciliği tarafından Yayladağı ve Altınözü'nde çadırlarda kalan Suriyeli vatandaşlar için yardım malzemeleri götürüldü. İskenderun Otogarında İHH temsilcileri tarafından hazırlanan malzemeler arasında ilaçlar,çocuk bezleri, giyim ve acil ihtiyaçlar için paketler hazırlandı ve araçlarla konvoy eşliğinde sınıra gönderildi. İHH İskenderun temsilcisi Zekeriya Kanat, "Çok kısa süre içerisinde yöneticiler ve hayırsever halkımızın destekleri ile Suriye'den ülkemize göç eden Müslüman kardeşlerimize yardım malzemeleri hazırladık ve götürüyoruz" dedi. 
İHH Temsilcisi Kanat, "Suriye'den göç eden Müslüman kardeşlerimizin geri döneceğini sanıyorduk. Geri dönüşleri gecikince ve Sınırda çadır kentte yaşam mücadelesi vermeye başladıktan sonra bizde insanlık olarak bu kardeşlerimize bir an önce yardım edilmesi kanaatine vardık. İlk etap da acil ilaç, temizlik maddeleri ve çocuk bezleri ile battaniye ve ev eşyalarını götürüyoruz. Yardımlarımız devam edecek" ifadesini kullandı. 

Hiç yorum yok: