4 Haziran 2011 Cumartesi

YAyladağı'nda Rehabilitasyon Öğrencileri Gösterisi

Eğitim Her Engeli Aşar kampanyası kapsamında, Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu Karlısu Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi öğrencileri Yayladağı ilçesinde gösteri sundu.



Eğitim Her Engeli Aşar kampanyası kapsamında, Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu Karlısu Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi öğrencileri Yayladağı ilçesinde gösteri sundu.
Yatılı İlköğretim Bölge Okulu (YİBO) tiyatro salonunda yapılan gösterilere, İlçe Milli Eğitim Müdürü Necat Güleç, okul müdürleri ve öğrenciler katıldı. Rehabilitasyon öğrencilerinin sunduğu şiir, dans, halk Oyunu ve tiyatro gösterileri izleyiciler tarafından beğeniyle izlendi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Necat Güleç, Aa muhabirine yaptığı açıklamada,
"rehabilitasyon öğrencilerinin yaptığı bu güzel ve anlamlı gösteriler, 'eğitim her engeli aşar' sözünü ispatlar nitelikte. Kampanya kapsamında ilçemizde gösteriler düzenleyenKarlısu Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi öğrencilerine ve okul yönetimine teşekkür ediyorum" dedi




Hiç yorum yok: