14 Ocak 2012 Cumartesi

"Okul Sütü" Programı

Yayladağı Kaymakamı Tolga Polat, "Okul Sütü" programı kapsamında Atatürk İlköğretim Okulu öğrencilerine süt dağıttı.

Yayladağı Kaymakamı Tolga Polat, "Okul Sütü" programı kapsamında Atatürk İlköğretim Okulu öğrencilerine süt dağıttı.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğü tarafından Hatay İli Tarım ve Kırsal Kalkınma Stratejik Planı çalışmaları çerçevesinde hazırlanan "Okul Sütü" programı, Atatürk İlköğretim Okulunda yapıldı.
Programa katılan Kaymakam Polat, Türkiye'deki süt tüketiminin kişi başı yılda ortalama 25 litre olduğunu anımsatarak, gelişmiş ülkelerde bu oranın 100 litreye ulaştığını kaydetti.
Polat, sağlıklı nesiller için her akşam ve her sabah bir bardak süt tüketilmesi gerektiğini belirterek, eğitimci ve ailelere bu konuda önemli görevler düştüğünü söyledi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürü Yakup Karasoy da "Okul Sütü" programı kapsamında merkezdeki tüm ilköğretim okullarına süt dağıtılacağını vurgulayarak, sütlerin toplanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
Kaymakam Polat ile Karasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeki Hüzmeli konuşmaların ardından öğrencilere süt dağıttı. 

Hiç yorum yok: